Wednesday 25 December 2013

PENCUCI MAHKOTA WANITA




Alat sulit wanita adalah mahkota paling berharga buat kaum hawa. Ia harus dijaga sebaiknya supaya tidak terdedah dengan jangkitan kuman dan bakteria terutamanya selepas datang haid. Jangan biarkan masalah keputihan, kegatalan, berair, berbau atau longgar menjadi punca si suami mula memperlihatkan reaksi yang menjemukan sehingga menjadi masalah kronik dalam rumahtangga. Jangan biarkan masalah yang dihadapi membelenggu diri anda. Ayuh!! Bangkit dan pastikan sisuami terus tersenyum. Dengan produk keluaran Jamu Mak Dara yang senantiasa membantu anda untuk jalan penyelesaiannya.

Vagina harus dijaga supaya terhindar dari dijangkiti kerana alat sulit wanita adalah sensitive, seharusnya ia kekal bersih terutamanya ketika datang haid kerana darah kotor yang keluar boleh menyebabkan kuman atau bakteria mudah hinggap.

Maka wajib bagi kaum hawa sentiasa mengekalkan tahap pH yang sesuai pada alat sulit supaya senantiasa sihat.

Pelbagai aduan yang dikongsi bersama Ibu Halimah mengenai masalah vagina yang dihadapi sebahagian kaum hawa. Salah satu daripadanya apabila kurang rangsangan pada alat kemaluan dan gangguan kesihatan yang melanda diri sehingga menyebabkan nikmat hubungan seksual terganggu dan akhirnya mengakibatkan tekanan perasaan dan rasa takut menyelubungi.

Kini, Jamu Mak Dara memperkenalkan Pencuci Mahkota Wanita Ibu Halimah untuk melindungi faraj dari sebarang jangkitan dan mengelakkan bau, keputihan serta masalah berair yang kurang menyenangkan.

Pembersih Alat Sulit wanita ini adalah produk gabungan formulasi monden dan tradisional berasaskan daun sireh, manjakani, akar serapat dan daun lidah buaya yang menyegarkan dan membersihkan vagina dari dijangkiti.

Biji Manjakani adalah satu herba yang boleh menghilangkan bau yang tidak enak dan berfungsi mengetatkan otot faraj. Khasiat sireh pula adalah sebagai antiseptik yang boleh mengimbangi tahap pH pada faraj untuk menghindari jangkitan kuman bagi mengelakkan ruam-ruam merah yang boleh menyebabkan kegatalan.

Akar serapat pula adalah herba yang boleh merapatkan faraj dan memberikan bau yang enak  disekitar vagina. Daun lidah buaya pula boleh mengurangkan masalah keputihan, menyahtoksik kuman dari dalam mahupun luar dan menghilangkan kegatalan pada kulit vagina.

Gabungan herba ini mampu mengeringkan luaran vagina untuk kelihatan sihat dan segar. Seluruh wanita di Malaysia dapatkan Pencuci Wanita Mahkota Ibu Halimah yang baru sahaja ada dipasaran untuk mengembalikan keceriaan dalam rumahtangga. Jangan malu ataupun segan kita atasinya bersama Jamu Mak Dara yang sentiasa membantu menyelesaikan masalah anda.

Sekiranya ingin memperolehi kesan yang lebih cepat, pengamalan Jamu Mak Dara Gold terdapat dalam bentuk serbuk dan kapsul secara konsosten dan teratur. Jamu ini membantu merapatkan dan menganjalkan otot vagina, menambahkan tenaga dalam badan, memperbetulkan kitaran haid dan memberikan kesegaran untuk melakukan tugasan harian. Pengamalan jamu juga boleh mengekalkan awet muda dan membantu menyelesaikan masalah kelembapan dan keputihan.
 Malah bau herba dari jamu ini mampu memberikan wangian yang segar pada vagina.

No comments:

Post a Comment